08 octombrie 2009

*Am idoli in cei de langa mine,in prietenii mei, sunt inconsecventa dar constanta, cred si iubesc ceea ce cred, sunt indragostita si nu ma despart, sunt deschisa si afectiva, distrata si mereu punctuala, mananc serbet de menta si de nuci, iubesc oamenii si de aceea ma supar pe ei, spun acum sau niciodata, imbratisez, ma rog, mi-e dor, ma stiu si incerc sa ma aflu, dansez inainte sa ma culc, tip mult si mut, ma uit in oglinda fara sa ma vad, sunt la liceu, decat sa salvez un singur lucru mai bine las tot, visez mult si ma trezesc urat, am 2 Ane inauntru, imi rod unghiile si imi pictez camera, sunt darnica, sunt nascuta in zapada, am pielea uscata, ma uit cu drag inapoi si merg inainte, nu inteleg oamenii reci si nepasatori, daca ma iubesti, iubesti un copil. Asa sunt, atat sunt, acum sunt, Ana.*

August trecuse ca o raceala si imi facusem planuri de insanatosire in septembrie, care nu s-au concretizat in octombrie, si am facut greseala de a le lasa pe noiembrie, sperand vreme buna, dar m-a curpins un somn si decembrie a adus un alt fel de frig a carui gheata ianuarie a continuat-o in haosul unitatilor de timp.Februarie Martie Aprilie Mai Iunie Iulie August Septembrie Octombrie- n-am fost cel mai harnic om in a le cuprinde.toata primavara,vara, toamna care aproape trece, zac suspendate in propria lor materie,in ele insele,rodandu-se pe dinauntru,slefuindu-se pe afara, in sacul amniotic comun, nesigur de libere.
Nu mi-a ramas timpul, dar mi-au ramas randurile taiate, foile necitite altcuiva, insemnarile pe marginile foilor si hotararea aproape luata de a lasa, de a intoarce la origini gestul reflex al pixului pe hartie, de a scapa de el.-pentru ca unei vechi iubiri devenite sau scrise de la inceput sa fie comfort si uitare nu poti decat sa o lasi in urma,fara a hotari solemn asta.
Aseara eram ca un glob de sticla pe care R. il tinea in mana de teama sa nu se sparga sub propria presiune, pe care L. l-a trantit de podea vrand sa-l imbratiseze,dar mai apoi am ras singura de mine si m-am cules strop cu fir in timpul somnului.
Azi dimineata m-am trezit. Ce somn lung...

20:57 In ziua mea libera m-am plimbat pe autostrada soarelui, pe la marginea bucurestiului, am citit in parc si-am fost la film, am ras si-am gandit, am fredonat toata ziua led zeppelin.

Niciun comentariu: