07 iulie 2010

Aproape demult,imi placea sa ma plimb singura.Mergeam foarte repede,ca si acum.In cateva ore,cel mult,eram acasa.Mi se parea mai mult decat firesc,pentru ca nu ma strigase nimeni niciodata la joaca.
Inca ma bucur de timpul,din ce in ce mai putin,pe care il petrec singura.Iar paradoxal,in timpul petrecut cu Oamenii,incerc sa le fac lor cat mai mult pe plac,cat mai mult si mai mult.Cunosc putini Oameni.
Mereu am avut sentimentul ca de la mine catre Ceilalti se pierde mult din ceea ce vreau sa transmit.Vina mea intru totul.Si incercand sa repar,fac greseli mai mari,mai mari,care se rastoarna peste mine ca vasele nespalate,ca temele nefacute-desi niciodata nu am lasat pe maine ceva atat de simplu de facut;am amanat incercarile de a trata ca pe oameni pe cei pe care i-am crezut Oameni.
Ai uitat.Nu-i nimic,esti om.Anii astia?Nenorociti.Nu ma mai scoate la cafea.E amara.

Cateva filme de vazut:

La strada
A bout de souffle
Abre los ojos
400 coups
I am Sam
Me and you and everyone we know
Donnie Darko
Y tu mama tambien
La mala educacion
8 1/2
Zorba the greek
Jules et Jim

2 comentarii:

Anonima spunea...

Fă mă să plâng, micuţa mea. Fă mă să plâng până când demonii din colţurile oaselor mele or să şi scoată mâinile ca să mi şteargă obrajii. Să mi i şteargă sau să mi i ardă. Parcă totuna i.

Miruna Marinescu spunea...

am vazut si eu unele din filmele acelea si sunt chiar frumoase