23 iunie 2011

la ce m-am gandit pe 11 aprilie 2011, seara

Inainte de toate, nu a fost nici oul,nici gaina, nici dumnezeu;
dumnezeul de atunci era totem la gatul sinelui meu.
In lipsa de Adam, m-am nascut din "poate".

A doua zi, a inceput sa ploua peste reflexia mea
sau peste cel mai apropiat lucru care ma poate reflecta.
Ca sa invat verbul "a sti",
sarind in pas adaugat peste zilele in care m-as plictisi
am tors,tesut, lucrat si urzit
minciuni de pus la fermentat.

Au ajuns vin si-am plecat apoi
spre ziua intai, a doua, a saptea dintr-o numaratoare de oi.
Somn usor noua,
te legan la gatul sinelui meu,
prea sec si vid pentru un dumnezeu
si-asteptam din nou sa ploua.

2 comentarii:

fotograf ioana spunea...

interesant articolul imi place cum scrii.. original

Masaj erotic spunea...

u blog bun am citit cateva postari cu multa placere